Przejdź do głównej zawartości

nowe kapsułki do prania

Będąc na zakupach w w jednym z marketów dostałam próbkę kapsułek do prania perlux.  A że akurat miałam pranie nie omieszkałam ich wypróbować.
Niebieskie kapsułki są do prania białych rzeczy i niby mają je trochę wybielać i sprawić, że biel utrzyma się na dłużej. Ja tam wybielanie nie zauważyłam, natomiast, trzeba przyznać, że pranie ładnie i świeżo pachnie nadaję się do prania firanek. Oto co o produkcie mówi producent:

Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane kapsuły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. Nadaje praniu przyjemny, długotrwały zapach.






Kapsułki do koloru też wypróbowałam, i pranie też po nich pięknie pachnie, lecz nie spiera wszystkich plam do końca, ale plusem każdej kapsułki do prania jest to, że wrzucamy ją do bębna i nie musimy się martwić, czy daliśmy proszku do prania za mało, czy też za dużo. Kapsułka ma też płyn do płukania. Co pisze o nich producent?
                                                                             Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność
i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne
i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury!
                                                                          A jak ma się cena? 29,99 za 24 kapsułki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)