Przejdź do głównej zawartości

Pierwsze wrażenie le petit marseillas

Po tak dużych upałach, które nawiedziły nas ostatnio, musiałam sięgnąć po ten żel. Kusił już samym zapachem, jak tylko  go otworzyłam . Żel jest troszkę za lejący, ale wydajny, nie potrzeba go nabierać zbyt dużo, ponieważ doskonale wytwarza kremową pianę. Zapach w czasie kąpieli sprawiał, że czułam się zrelaksowana i odprężona. Jednak zapach na skórze nie utrzymuje się długo,a szkoda. Po kąpieli skóra jest miękka i odżywiona, ale i też troszkę jakby spięta.
I tu do akcji wkracza mleczko. Niebiańsko pachnie...mimo, iż w składzie zawiera migdały nie pchnie zbyt słodko. Dzięki pompce kosmetyk doskonale się dozuje. Konsystencja mleczka idealnie rozprowadza się na skórze i wchłania się niesamowicie błyskawicznie. A skóra niemal od razu jest gładsza,mocno nawilżona i pięknie pachnąca, pozostawia zapach o wiele dłużej, niż żel. Syn od razu zauważył mój "inny" zapach po kąpieli, jak położyłam się obok niego by przeczytać bajkę na dobranoc. Powąchał mnie i rzekł"mniam" cokolwiek miało to znaczyć, heh. Potem sam chciał, aby go posmarować. Mleczko jest u mnie numerem jeden, muszę koniecznie wypróbować inne zapachy.

Komentarze

  1. Hm ... Wkracza mleczko czy też nie, efekt ściągnięcia jest niedopuszczalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie powinno tak być..ale może to zależy od skóry..sama nie wiem..ale mleczko ze mną zostanie. Wypróbuje też inne zapachy, a co do próbek, rzeczywiście powinni dać kilka różnych zapachów, by każdy odnalazł swój.

      Usuń
  2. Mleczko mnie ciekawy ale szkoda że żel sciąga ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)