Przejdź do głównej zawartości

Przyszło pudełko shiny box

Przyszło pudełko shiny box i powiem z czystym sumieniem, że po jego otwarciu byłam..wściekła....większość kosmetyków to próbki Zrezygnowałam z vip. To nie jest warte 50zł.W pudełku znalazły się takie kosmetyki jak:
- krem intensywnie nawilżający bandi gdzie op. kosztuje 48,00zł za 50ml, ja dostałam opakowanie 30ml(ujdzie jeszcze)
- dermika serum spłycający zmarszczki, poprawia napięcie skóry op kosztuje 70,00zł ja dostałam próbkę 5ml gdzie produkt ten jest dla kobiet po 40 rż, gdzie zaznaczam ja mam 30.
-yasumi-  odświeżająca mgiełka do ciężkich i zmęczonych nóg gdzie 300ml kosztuje 39,00 ja dostałam próbkę 50ml-n kolejny niepotrzebny mi kosmetyk
- glazel konturówka do brwi- brązowa to produkt pełnowymiarowy za bagatela 30,00zł maskarycznie drogo jak na niepotrzebną mi kredkę..jeszcze gdyby była w kolorze czarnym...ale nie maluje brwi
- body schop- masło do ciała- tu może być 17,00 za 50 ml
szkoda że nie trafiłam na kosmetyk joanny olejek do twarzy ale to już losowo kosmetyk dają, trudno.
No i na zakończenie gratis próbka kremu rewitalizującego z komórkami macierzystymi- też nie dla mnie.
Ucieszył mnie tylko kupon zniżkowy 50% na bingospa. Zapomniałabym jeszcze o próbkach barwy harmonii oliwkowy i różany olejek pod prysznic 8ml i krem siarkowy
Podsumuwując nic ciekawego, kupuje się w ciemno, jak się nie trafi w swoje kosmetyki których się nie używa to strata pieniędzy. Lubię testować nowości, ale z takich kosmetyków które używam na co dzień np. żelu pod prysznic czy szminki, błyszczyk, tusz....być może też nie trafiłam na swoje pudełko no cóż..trudno. Zadowolona jestem z kremu intensywnie nawilżającego...i powiem szczerze, że następnym razem wydam te 50 zł na inne nowości kosmetyczne, nie będę kupować w ciemno.

Komentarze

  1. ja akurat jestem zadowolona, większość produktów mi się przyda i to praktycznie od razu...
    ale tak to już jest z tymi pudełkami, że nie zawsze trafią w nasz gust...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie trzeba trafić w swoje kosmetyki...następnym razem kupię pudełko po ujawnieniu jego zawartości

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)