Przejdź do głównej zawartości

Testowanie zalando uważam za rozpoczęte

Witajcie:) Oficjalnie potwierdzam ,iż złożyłam zamówienie na zalando i jestem bardzo ciekawa jak to będzie z wysyłką. Rejestracja przebiegła bez żadnych komplikacji, serwis jest bardzo przejrzysty i bardzo łatwy w obsłudze. Poruszanie się po zalando nie sprawiło mi żadnych trudności bez problemu znalazłam produkt, który szukałam. Podoba mi się opcja skompletowania całego zestawu, oraz to, iż od razu jest zaznaczone czy produkt jest  na magazynie oraz dostępne rozmiary. Zamówiłam sukienkę z bonu rabatowego,który dostałam, i mam nadzieję że będę zadowolona. Potem włożyłam w koszyk buty, jako drugie osobne zamówienie, ale tu już zaznaczyłam opcję za pobraniem, z ciekawości, jak to działa, czy wysyłka też będzie bez problemu. A i coś jeszcze, dla nowych klientów zalando przygotowało kod na 40 zł przy zamówieniu na 200zł. Jak przesyłka dotrze, dam znać i oczywiście zamieszczę fotki:D
A zamówiłam to:






Komentarze

  1. Ciągle mam ochotę coś zamówić z Zalando, ale jakoś tak nie mogę się przełamać :). Ciekawa jestem Twoich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie pokażę co zamówiłam:D dołącze zdjęcie do posta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)