Przejdź do głównej zawartości

test fotoksiążki od Saal-Digital

Witajcie:) Niedawno miałam przyjemność testować foto książkę od <tutaj link> saal-digital. Co zrobić, by móc testować?
Wystarczy zgłosić się na ich stronie, kliknąć, to co nas interesuje i czekać na odpowiedź , czy zostaliśmy wybrani, a kiedy tak się stanie otrzymujecie kod do wykorzystania, na daną sumę pieniążków. W moim przypadku był kod na 150 zł do wykorzystania na niniejszej stronie.
Kiedy już mamy kod ,pobieramy program do samodzielnego stworzenia fotoksiążki. Wgrywamy zdjęcia naszego autorstwa, i zaczynamy tworzenie, albo wg. własnego uznania albo wg szablonów i dodatków, które oferuje firma saal digital. Można wybrać różne formaty, oraz papier, ja wybrałam połyskujący i  uważam, że wybór był znakomity.  Sam program jest bardzo łatwy w obsłudze i poradzi sobie z nim każdy laik, nawet taki jak ja;)Popatrzcie na zdjęcia mojej fotoksiążki:





Fotoksiążka została wysłana błyskawicznie, szła ok 4 dni, wysyłka kurierem pod nasze drzwi:) Przesyłka idzie z Niemiec.
Książka bardzo mi się podoba i jest znakomitą pamiątką, może być też pięknym podarunkiem dla kogoś bliskiego. Jestem zachwycona jakością obsługi, na wszystkie pytania można uzyskać odpowiedź mailowo. Na pewno do nich wrócę, jakość obsługi i wykonania na bardzo wysokim poziomie, polecam gorąco wszystkim:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)