Przejdź do głównej zawartości

trnd- vizir 3 w 1

Kolejna kampania, tym, razem vizir 3 w 1, go pods. To fantastyczna kapsułka do prania, która ułatwia każdej pani domu pranie. Wystarczy wrzucić ją do bębna pralki, przykryć praniem, a ona zrobi resztę za ciebie. Nie trzeba się męczyć z dozowaniem proszku, czy płynu do płukania, ponieważ kapsułka ma wszystko co trzeba, nie bez powodu jest 3 w 1:)
U mnie się sprawdziła, pranie jest czyste, bez plam, poradził sobie nawet z plamami po meczu dzieci z tatusiem:) W dodatku nadaje praniu piękny i świeży zapach.
Pudełko jest na zamknięcie "klik", producent zaleca, aby trzymać kapsułki z dala od zasięgu małych rączek i słusznie, bo kapsułki ładnie wyglądają i dziecko może niechcący wziąć je za coś ciekawego.

Zachęcam do odwiedzenia strony www.trnd.com i zarejestrowania się i ty możesz testować tak jak ja:)

Komentarze

  1. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpoczęłam swoją przygodę z super kapsułkami Vizir 3 w 1. Po paru praniach muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona, pranie jest czyste i pachnące a przy dwójce moich łobuzów to dla mnie bardzo ważne. Kapsułki były testowane przy większych zabrudzeniach z błota, trawy mazaków. Ubrania pachną pięknie, całe moje mieszkanie pachniało praniem, a zapach utrzymuje się jeszcze długo po praniu. Kapsułek Vizir Alpejska świeżość używam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona z łatwości użycia- nic się nie rozsypuje, nie trzeba odmierzać detergentu a kapsułka całkowicie rozpuszcza się w praniu. Szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)