Przejdź do głównej zawartości

Dla skóry atopowej

Od dawna szukam dobrego specyfiku na skórę atopową. Mój synek od  urodzenia męczy się z ATS, kąpiemy go w specjalnych płynach, nawilżamy skórę często, ale i tak nadal na ciele ma czerwone brzydkie i swędzące plamki, Udałam się do apteki, by coś znaleźć dla małego i tam farmaceutka poleciła TOPIALYSE, i wręczyła próbkę. Pozwólcie że zacytuje opis kremu z jednej z aptek

Opis produktu - SVR TOPIALYSE SENSITIVE Krem: Laboratorium SVR opracowało Topialyse - gamę polecaną do pielęgnacji skóry z problemem dużej suchości i jednocześnie bardzo wrażliwej. Głównym wskazaniem jest atopowe zapalenie skóry – AZS. Jest to gama w pełni zabezpieczająca potrzeby takiej skóry już od okresu niemowlęcego. Zawiera NNKT z dwóch najważniejszym szeregów Omega 6 – olej z ogórecznika lekarskiego i Omega 3 - olej z lnianki. Ponadto koi świąd skóry - dzięki wyciągowi z lukrecji i zapobiega nadkażeniom bakteryjnym - dzięki wyciągowi z łopianu. Nie zawiera konserwantów, barwników ani środków zapachowych. Cała gama preparatów jest pozbawiona sztucznych konserwantów.


Cena waha się od ok 60 zł(w promocji) aż do 85 zł za tubkę 200ml. Dużo? A pewnie, że dużo.  I tak wypróbowałam ten krem na synku, i po części jestem zadowolona. Zmiany na skórze stały się bledsze i już tak nie swędzą. Skóra jest gładka i miła w dotyku, a sam krem pozbawiony jakiegokolwiek zapachu, bezpieczny i nie uczula. Łatwo się wchłania, krem ma biały kolor,  konsystencja przypomina mleczko do ciała. Możliwe, że gdybym stosowała ten krem dłużej, zmiany byłyby bardziej widoczne. Niemniej jednak, dla mnie troszkę za drogo.

Następny kosmetyk, który przetestowałam to XEMOSE, krem do skóry bardzo suchej i atopowej.




Opis produktu:

Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Połączenie wody termalnej Uriage i opatentowanej formuły kompleksu Cerasterol-2F w kremie Xemose zapewnia intensywne nawilżenie, regenerację skóry i łagodzenie podrażnień. Lekka konsystencja sprawia, że krem szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Preparat przeznaczony dla całej rodziny (dzieci od 1 miesiąca). Produkt bezzapachowy, bez konserwantów, hipoalergiczny.
Skuteczność produktu potwierdzona w badaniach klinicznych.

Cena tego kremiku to 60-70 zł, też dużo ale znacznie mniej, niż za poprzedni. Krem jest też koloru białego, znacznie gęściejszy. Dobrze natłuszcza skórę i ją wygładza. Aczkolwiek zapach pozostawia wiele do życzenia, i odpadł, zdecydowanie go nie kupię.


Kolejny produkt do LIPOLAN.




Zawiera jedynie 55% wody. Preparat ten nie zamarza nawet na dużym mrozie i polecany jest jako krem na zimę. Lipolan zawiera liposomy, tworzące barierę przeciw wysychaniu skóry i utrzymujące wilgoć w jej wnętrzu. Nadaje się do pielęgnacji skóry atopowej w czasie nasileń choroby, a także podczas niesprzyjającej dla niej pory roku - zimy. Może być także używany do zmiękczenia łusek na ogniskach łuszczycy. Nadaje się też na dłonie i stopy u zdrowych osób, jako środek pielęgnujący i zapobiegający powstawaniu nagniotków.

cena kremu ok 30 zł za tubkę 100g
 I muszę przyznać, że ten krem na zawsze u mnie zagościł. Krem jest gęsty, kolor biały i przyjemnie pachnie. Mocno nawilża skórę, nie drażni jej i duży plus za cenę:) zmiany na skórze bledną,nie swędzą i ja go stosuje na swoje pięty. W końcu znalazłam coś równie dobrego, ale tańszego. Po zużyciu próbki, kupiłam pełnowymiarowe opakowanie. Naprawdę warto.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)