Witajcie:) Na początek pokaże Wam, jakiego dostałam maila:) Mój kotek będzie miał okazję testować karmę Piurina, kampania ze streetcom:)
A więc oczekuje na paczkę z pysznościami dla mojego kochanego, rudego pupilka.
Teraz trochę negatywnych opinii a raczej spostrzeżeń dotyczących kampanii zalando. Po pierwsze, niezbyt dobrze oceniam firme kurierską, z którą współpracuje zalando. Na przesyłkę czekałam cały dzień, piękna pogoda słoneczko, a ja w domu by nie minąć się z kurierem, a on przyjechał o 20 i nawet nie zdążyłam z nim porozmawiać, bo uciekł szybko. Drugi minus- owa firma nie podaje numeru do kuriera by móc z nim ustalić godzinę przyjęcia paczki, i co gorsza, nie można się dodzwonić do nich by czegokolwiek się dowiedzieć. Kurier nie dzwoni do klienta, nie pojawia się w wyznaczonych godzinach. Następna rzecz, na którą chciałabym zwrócić uwagę, to niezgodność ze zdjęciem, Zamówiłam tę oto torebkę widoczną na zdjęciu. Kupiłam, bo myślę, ma fajny długi pasek, o taką mi właśnie chodziło...ale kiedy przyszła, okazało się że pasek jest o wiele krótszy nawet po jego zwiększeniu..więc z żalem odsyłam torebkę i zamówię buty. Niestety, zapomniałam sobie zrobić zdjęcie z torebką, aby Wam pokazać jaka była rzeczywista długość paska..jednak drobna rzecz, ale dla mnie bardzo ważna...
tak, ta firma kurierska zwyczajnie nie szanuje klientów.....
OdpowiedzUsuńwczoraj był u mnie kurier, odebrał paczke od zalando, robię zwrot, i tradycyjnie znów był o 20 wieczorem...
Usuń