Przejdź do głównej zawartości

Zalando trnd oraz czekolady z testujemy biedronka

Witajcie:)
Zaczynam ten post od wiadomości iż, znów mam przyjemność uczestniczyć w projekcie zalando na portalu trnd, niezmiernie się z tego powodu cieszę:) Tym razem w paczce ambasadora był bon w kwocie 100 zł, oraz zniżki 20% dla znajomych przy zakupie za 200zł. Miłym prezentem była torba na zakupy z logo zalando, mocna i solidna, oraz przewodnik ambasadora i książeczka która pomoże mi wypełnić raporty.


Oraz uczestniczę w drugim testowaniu, mianowicie w badaniu biedronki, dostałam do przetestowania cztery różne czekolady, dla mnie wygrał numer 4. Na dniach kolejny post o zalando:) A może któraś z Was się dostała? Jeśli chcecie kod rabatowy, piszcie w komentarzach:) Chętnie się podzielę:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kolejne testowanie- coś dla małych nosków

Witajcie:) Tym razem mam przyjemność testować te oto kropelki do nosa-Nozitix. Paczka, która przyszła imponuje zawartością- Znajdują się w niej 3 opakowania 10 ml kropelek, kolorowanka, ocieplacz do rączek dziecka, ulotki, małe kubeczki do testu, chusteczki do nosa oraz list do mnie, jako ambasadorki, co ciekawe na kopercie było ręcznie napisane moje imię i nazwisko, a w liście imię, co sprawiło, że poczułam się wyjątkowo jako ambasadorka. Ciekawostka- ulotki przyjemnie pachną miętą . Z resztą zobaczcie sami na poniższych zdjęciach. Przeprowadziłam test- psiknęłam preparat do kubeczka- i rzeczywiście nie spływa lecz utrzymuje się na ściankach ,co znaczy, że zaaplikowany do noska naszego dziecka, kropelki zostają w nosku, nie spływając do gardła powodując nieprzyjemny posmak. Preparat ma formułę tiksotropową, która właśnie nie powoduje spływania do gardła. I może być stosowany aż 14 dni dzięki naturalnym składnikom, takich jak: olejki miętowe, eukaliptusowe, z pachnotki zwyczajnej,i kw…

kapsułki do prania Ariel

Dzięki uprzejmości mojej znajomej, która dzięki streetcom dostała do testowania kapsułki, ja również otrzymałam od niej kilka sztuk. Kapsułki prezentują się tak:
Od razu przyznaję się, że moje serce i nos podbiła różowa kapsułka. Różowa kapsułka ma w składzie płyn Lenor, który obłędnie pachnie kwiatami. Pranie pachnie długo i niezbyt intensywnie, ale nie przeszkadza mi ten zapach. Każda kapsułka, niezależnie od jej koloru zawiera środek odplamiający, dzięki temu mamy pewność, że żadnych plam na ubraniach nie znajdziemy. Wizualnie wyglądają one genialnie i są łatwe w użyciu. Wystarczy kapsułkę wrzucić do bębna, przykryć praniem i gotowe. Bez obawy kapsułka całkowicie się rozpuści.
Fioletowa kapsułka jest do prania rzeczy kolorowych, a zielone, do białego. Koszt opakowania  16 kapsułek to 20 zł  zależy jeszcze gdzie je kupimy.

Testowanie masła finu

Z przyjemnością powiadamiam, że testuje masło finu ze streetcom:) Już miałam okazję się przekonać jak smakuje na kanapkach, i na domowych pierogach. Jest dostępne w dwóch wariantach z sola i classic. Ja lubię i jeden i drugi wariat. Masło te, należy trzymać w lodówce, bo na zewnątrz robi się płynne. Jest smaczne, czuć w nim dużo mleka. Łatwo się rozsmarowuje, a pudełko zachęca do kupna.Przesyłka dotarła nienaruszona w termicznej,ładnej estetycznej torbie.