Przejdź do głównej zawartości

Opinie testerek Aussie

Wysłałam pocztą niektóre próbki, a oto dwie opinie, które testerki pozwoliły zacytować:


"Hej tak testowałam. Zapach szamponu nieziemski Szampon zdał relacje, ładnie się pieni i rozprowadza na moich długich włosach. Odżywka też dobra, moje włosy były błyszczące, mega pachnące, nawilżone a końcówki nie puszyły się"

Natalia, Pruszcz Gdański


" Moje wrażenia:

szampon - Nie wiem skąd producent wytrzasnął ten okropny, chemiczny zapach, skoro w składzie jest olejek z orzechow macadamia i na zdrowy rozum to zapach tego olejku powinienen dominować, który jest nawiasem mowiac cudowny, w przeciwieństwie do zapachu szamponu. Z drugiej strony patrząc na skład szamponu i miejsce, które zajmuje ten olejek w składzie, trudno sie dziwić, że go nie czuć, bo znajduje się gdzieś na końcu długiej listy. Olejek nie jest wyczuwalny rownież podczas mycia bo włosy są szorstkie po użyciu szamponu. Plusem jest bardzo dobra wydajność, szampon dobrze sie pieni, wystarczy odrobina aby umyć włosy. Jest to akurat zasluga SLSów, ktorych mamy to sporo wiec sklaniałabym sie do opinii że kosmetyk raczej wysusza, niz nawilża, jednak ja lubię jak się szampon pieni.

odzywka - Również wydajna, ładnie wygładza włosy, rozczesywanie po jej użyciu to sama przyjemność. Niestety nie nadaje blasku włosom, a intensywny, okropny zapach dyskwalifikuje ją już na starcie. Taki zapach mogą mieć kosmetyki dla dzieci, nie dla kobiet.
"



Katarzyna, Warszawa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie

Witam, zapraszam na moje rozdanie. Do wylosowania są produkty dla mamy i dziecka, w tym mini szampon z płynem do kąpieli, balsam do ciała , saszetki dzidziuś, mini produkty mustella. Co trzeba zrobić? polubić mój profil na fb-https://www.facebook.com/pages/Testerka-produktów(nieobowiązkowe) dodać do obserwowanych oraz mile widziane info na swoim blogu o moim rozdaniu w zgłoszeniu podać swój mail, link do strony bloga(jeśli zamieściliście tam info o rozdaniu), czy polubiliście fanpage na fb tak czy nie. powodzenia!

wynik rozdania!!!!

 Dziękuję Wam za udział w rozdaniu.Oto osoba która wygrała w rozdaniu, proszę o kontakt na  mojego maila mysiunia25@gmail.com, jeśli do trzech dni osoba ta nie odpowie losuję kolejną. nieidealnieizdealnizowana, Hair World oraz moje pasje proszone również o kontakt, dla was próbki filtru na słońce. GRATULUJĘ

pachnące masełko do ciała

Cóź mogę o tym cudzie powiedzieć? Jest super:) Z poczzątku trzymałam to pudełeczko w sklepie i zastanawiałam się, czy zapach nie będzie zbyt słodki, ale zaryzykowałam. Najlepiej masło wcierać po pilinngu. Ma tłustą konsystencje- ale co się tu czepiać, w końcu to przecież masło, ale znakomicie się wchłania i pozostawia na skórze przyjemny lekko słodkawy zapach kakao. Skóra wydaje się nawilżona i gładsza. Takie domowe spa, i rozkosz dla skóry i naszego nosa. Opakowanie wydaje się być dość wydajne. Z tej lini wypróbuje również masło do ciała z wyciągiem z owoców. Oj, zapach kusi dziewczyny, lubię kakao pić i lubię je mieć także na skórze. Acha, w promocji w biedronce można je dostać za niecałe 10 zł. Zaszalejcie kobietki to tylko 10 zł a jaka rozkosz:)